söndag 26 maj 2013

X som i examen!

Det var länge sen jag var här. Har tänkt flera ggr att jag borde skriva nått, jag har tänkt att det finns saker som jag vill skriva om men sen blir det inte gjort. Men snart börjar ett helt nytt liv. Utan skola, utan pluggångest, utan tentor, utan c-uppsats och utan CSN-lån som inkomst.. Herregud! Jag har fått mitt sista csn lån&bidrag! Jag kommer inte gå back 9000:- i månaden längre! Så då måste ni ju följa mig och se vad som händer härnäst :)

Om 13 dagar tar jag examen! Det är helt galet! Jag längtar så det kryper i kroppen på mig! Ni vet när man var liten o väntade på sin födelsedag eller på julafton? Så känner jag! Jag räknar ner varje dag och kryssar för i almanackan! C-uppsatsen är snart klar (eller så klar den kan bli) o jag är toOK-nervig inför opponeringen. Känns väldigt olustigt att folk ska sitta o lyssna medan vi försvarar vår uppsats..! Men vi har iaf fått OK från vår handledare att gå upp på opponeringen så då är den ju inte uppsatsen helt kass  iaf :)

På torsdag har vi examensmiddag med klassen och den 8:e ska jag har examensfirande hos mig så den som vill komma o skåla för mig är mer än välkommen! Jag är såå värd en ordentlig skål så kom o gör min dag!

Nu ska jag snosa ner mig i sängen med en redan sovande, världsbäst  M och kolla på UFC!

See you soon!


1 kommentar:

Frida sa...

jag längtar nästan mer än du efter din examen tror jag. du har varit så otroligt duktig dom här tre åren <3 PUSS